اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد آیا گلکسی واچ ۷ با قابلیت نظارت بر قند خون عرضه می‌شود؟ با هوش مصنوعی گوگل مکالمه زبان انگلیسی تمرین کنید | ویژگی جدید موتور جست‌وجوی گوگل ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد
سرخط خبرها

دلیل مشکل اخیر توقف و بیرون پریدن اکانت اینستاگرام + راه‌حل

  • کد خبر: ۱۷۳۳۲۹
  • ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
دلیل مشکل اخیر توقف و بیرون پریدن اکانت اینستاگرام + راه‌حل
کاربران اپلیکیشن‌های شرکت متا (اینستاگرام، فیس‌بوک، مسنجر و تردز) در روزهای اخیر با مشکلات زیادی از جمله توقف و بیرون پریدن از اکانت‌هایشان مواجه شده‌اند. این مشکلات در در ایالات متحده، هند، برخی از بخش‌های اروپا و ایران گزارش شده‌اند.

شهرآرانیوز - به نظر می‌رسد انتشار سریع Threads روی اینستاگرام و حجم بالای ثبت‌نام‌ها در این برنامه، مشکلاتی را برای شبکه‌های اجتماعی شرکت متا به وجود آورده است. مؤسسه نتبلاکز که اختلالات جهانی اینترنت را رصد می‌کند، در گزارشی گفته است که خدمات فیس‌بوک برای بسیاری از کاربران بین‌المللی با اختلال مواجه شده است.

توقف و از کار افتادن گسترده اکانت اینستاگرام کاربران بعد از انتشار اپلیکیشن Threads + راه‌حل

پلتفرم اختلال‌یاب «داون دیتکتور» (downdetector) نیز مشکلات اینستاگرام را تأیید کرده است. بخش زیادی از این مشکلات در گوشی‌های اندرویدی و  مربوط به خود اپلیکیشن یا در قسمت ورود به آن بوده است. کاربران در بیشتر موارد توقف ناگهانی و بیرون‌پریدن از برنامه را کزارش کرده‌اند. برای برخی دیگر مشکلات به صورت همزمان روی اپلیکیشن اینستاگرام و تردز بوده است. کاربران بعد از توقف ناگهانی برنامه با این پیام مواجه می‌شوند: 

توقف و از کار افتادن گسترده اکانت اینستاگرام کاربران بعد از انتشار اپلیکیشن Threads + راه‌حل 

ظاهرا اینستاگرام از این موضوع آگاه است و برای رفع باگ‌ها و مشکلات آپدیتی ارائه خواهد کرد.

شرکت متا چند روز پیش اپلیکیشن تردز را به عنوان جدیدترین رقیب توییتر منتشر کرد و در همان ساعات اولیه با حجم زیاد ثبت‌نام مواجه شد. به نظر می‌رسد عجله در انتشار و پیش‌بینی‌نکردن این حجم از کاربر برای زیرساخت‌های متا مشکلاتی را به وجود آورده است.

راه‌حل مشکل توقف و بیرون‌پریدن از اکانت اینستاگرام

اگر با حذف و نصب دوباره اینستاگرام، آپدیت برنامه، پاک‌کردن کش برنامه، ری‌استارت دستگاه، عوض‌کردن شبکه اینترنت و تعویض وی پی ان مشکلتان حل نشد، می‌‌توانید فعلا از برنامه Instagram Lite که نسخه سبک‌تر اینستاگرام است استفاده کنید. گویا مشکلات اخیر در این برنامه وجود ندارد. 

به یاد داشته باشید که مشکلات این‌چنینی موقت هستند و شرکت متا آن‌ها را رفع می‌کند. پس می‌توانید تا زمانی که اینستاگرام با یک آپدیت مشکل را برطرف کند از راه‌حل‌هایی که ارائه کردیم استفاده کنید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->